Assistance

Usługa Assistance jest rozwiązaniem mającym na celu zapewnienie pomocy i mobilności użytkownikom pojazdów Arval oraz ich pasażerom w sytuacjach awaryjnych, takich jak problemy techniczne, szkoda komunikacyjna, kradzież pojazdu itp. Pomoc w ramach Assistance jest dostępna 24h na dobę, 7 dni w tygodniu pod numerem telefonu +48 22 45 45 550.

 

Pomoc Assistance może mieć formę:

Assistance

Arval oferuje trzy pakiety Assistance

Assistance Standard

  • Zasięg terytorialny: Polska
  • Usprawnienie na miejscu w przypadku usterki mechanicznej pojazdu
  • Holowanie w przypadku unieruchomienia pojazdu
  • Organizację kontynuacji podróży
  • Nocleg w hotelu trzygwiazdkowym dla kierowcy i pasażerów
  • Interwencję w przypadku rozładowanego akumulatora lub zamarznięcia paliwa

    Istnieje także możliwość realizacji usług opisanych w pakiecie Extended za dodatkową opłatą.

Assistance Extended

Cały zakres usług wymieniony w pakiecie Standard, dodatkowo interwencję w przypadku:

  • zatankowania niewłaściwego paliwa
  • uszkodzenia opony
  • braku paliwa lub innych płynów eksploatacyjnych (olej, płyn chłodniczy)
  • zagubienia/zniszczenia lub zatrzaśnięciem kluczyka
  • wjechania auta w zaspę, błoto, do rowu

Assistance Europe

  • Zasięg terytorialny: Unia Europejska, Szwajcaria, Norwegia
  • Cały zakres usług wymieniony w pakiecie Extended

Usługa Assistance Europe dostępna jest także w formie specjalnego, terminowego ubezpieczenia na czas podróży zagranicznej do krajów Europy. Jej zalety to:

  • Zasięg terytorialny: wszystkie kraje Europy
  • Ubezpieczenie poszczególnych podróży zagranicznych
  • Możliwość wyboru wariantu (Classic, Delux) w zależności od zakresu interwencji

Korzyści dla firmy

  • Gwarancja mobilności użytkownika w każdej sytuacji

  • Gwarancja stałej opłaty przez cały okres trwania kontraktu
  • Opłata za usługę Assistance dla całej floty wliczona w miesięczny czynsz
  • Dostosowanie usługi do potrzeb firmy dzięki różnym pakietom

Korzyści dla użytkownika

  • Pomoc w zakresie Arval Assistance dostępna jest 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu na całym terytorium Europy
  • Możliwość kontaktu z Arval Assistance także poprzez aplikacje mobilną MyArval
  • Bezgotówkowa realizacja usługi
  • Szybka pomoc dzięki rozbudowanej Sieci Dostawców