Partners

partnerzy foto

Partners

We make every effort to provide our clients with the highest level of service. Therefore, we also expect the quality and service that our clients require from the suppliers with whom we are working intensively.

Frequently asked questions

For current and future suppliers

How can I become a supplier of vehicles and services to ARVAL?

We shall willingly look at your company’s offering – we would ask anyone interested in working with ARVAL, as well asn anyone who wants more information to contact us by e-mail at psn@arval.pl.


Where should I send by commercial offers?

Generally, ARVAL obtains offers from suppliers with whom it has signed cooperation agreements. If you have an attractive offering and do not have a signed cooperaiotn agreement, please contact us at psn@arval.pl.


For how long does ARVAL sign contracts with suppliers?  

Contracts are signed indefinitely after a probationary period of the cooperation.


How much time do I have to submit a proposal?

The deadline for submitting a proposal and the expected period of its validity is always specified in the contract with ARVAL.


Can ARVAL withdraw from an order?

The terms of withdrawal from an order are described in the cooperation contract and apply, for example to situations of long delivery delays. Other situations are always resolved through negotiations with the supplier.


Dokąd dostarczyć zamówione samochody?

Generalną zasadą jest wydanie samochodów w salonie dealera. Od tej reguły mogą obowiązywać indywidualne wyjątki, uzgodnione z ARVAL.


Samochód uległ uszkodzeniu przed wydaniem – co zrobić?

Niezwłocznie poinformuj ARVAL – osobę obsługującą zamówienie pojazdu po stronie Działu Zakupów. Wspólnie ustalimy dalsze kroki.


Czy mogę sprzedać ubezpieczenie do samochodu ARVAL?

Nie, procesem ubezpieczeń zarządza ARVAL.


Gdzie znajdę datę dostawy samochodu?

W kilku miejscach, między innymi na potwierdzeniu zamówienia lub w mailu weryfikującym datę dostawy. Pamiętaj, że ten termin oznacza fizyczne wydanie samochodu Klientowi.


Kto wydaje auto?

Dedykowany pracownik dealera. W niektórych przypadkach, np. podczas wydania większej liczby samochodów, może być obecny pracownik ARVAL.


Czym wyróżnia się standard przygotowania auta dla ARVAL?

ARVAL w swoich standardach oczekuje przygotowania auta zgodnie z wytycznymi "Przygotowanie samochodu do wydania".


Czy mogę zamontować podkładki pod tablice rejestracyjne z logo mojego dealerstwa?

ARVAL jest właścicielem samochodu, dlatego standardowo oczekujemy montażu podkładek ARVAL pod tablice rejestracyjne.


Czy ARVAL wyposaża pojazdy w GPS?

Tak, wszystkie auta należące do ARVAL muszą mieć zamontowany GPS – ARVAL Active Link (ALL). W niektórych przypadkach auto może być dodatkowo wyposażone w urządzenia telematyczne.


Co powinien otrzymać użytkownik wraz z autem?
  • Polisę OC
  • Kartę paliwową BP (jeżeli Klient je zamówił)
  • Zestaw startowy

Ile mam czasu na przesłanie do ARVAL protokołu wydania pojazdu?

Protokół należy przesłać niezwłocznie w formie elektronicznej (wersja papierowa nie jest wymagana). Jest to niezbędne do uruchomienia procesu płatności za pojazd.



Czy przy odbiorze auta mogę zaoferować użytkownikowi zakup i montażu dodatkowych akcesoriów? Kto ponosi wówczas ich koszt?

Oczywiście, jednak jeżeli nie zostały one ujęte w zamówieniu, jest to koszt po stronie użytkownika. W przypadku gdy, montaż akcesoriów ingeruje w strukturę pojazdu, niezbędna jest zgoda ARVAL.