Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
-
Wsparcie działu Account Management w wykonywaniu prac administracyjnych.
-
Przygotowywanie i opieka nad prawidłowym obiegiem zleconych dokumentów.
-
Aktualizację danych w wewnętrznym systemie.
-
Współpracę z działem zakupów w obszarze przygotowywania zamówień.
Od kandydatów oczekujemy:
-
Podstawowej znajomości MS Office (w szczególności Excel).
-
Znajomości języka angielskiego w stopniu co najmniej komunikatywnym.
-
Zarządzania priorytetami i dobrej organizacji pracy.
-
Umiejętności szybkiego przyswajania wiedzy.
-
Zdolności analitycznych.
-
Otwartości na zmiany i dynamikę pracy.
Kandydaci powinni ponadto cechować się:
-
Umiejętnością budowania i utrzymania dobrych relacji.
-
Nastawieniem na osiąganie założonych celów zgodnie z przyjętymi terminami.
-
Zdolnością analitycznego i procesowego myślenia.
-
Nastawieniem na wynik.
-
Otwartością na zmiany i zdolnością zarządzania nimi.
-
Emocjonalną dojrzałością w radzeniu sobie z trudnymi sytuacjami.