Dział techniczny

Driver Desk Consultant

Warszawa, Wołoska 24
Umowa o pracę
Dział:
Dział techniczny
Obowiązki:

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Obsługę Użytkowników pojazdów.

  • Koordynację napraw szkodowych i mechanicznych.

  • Obsługę Assistance.

  • Udostępnianie aut zastępczych.

  • Budowę i utrzymywanie relacji z dostawcami.

  • Zachowywanie zgodności z obowiązującymi procesami i procedurami

Wymagane umiejętności:

Od kandydatów oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego (mile widziane z zakresu eksploatacji lub budowy pojazdów).

  • Minimum 2 letniego doświadczenia w pracy w obszarze obsługi klienta w branży motoryzacyjnej, assistance lub likwidacji szkód.

  • Komunikatywnej znajomości języka angielskiego.

  • Umiejętności posługiwania się pakietem Office, w szczególności programem Excel.

  • Wiedzy w obszarze motoryzacji i logistyki.

Kandydaci powinni ponadto cechować się:

  • Efektywną organizacja pracy.

  • Systematycznością wykonywanych obowiązków.

  • Dbałością o utrzymywanie wyznaczonych terminów.

  • Umiejętnością budowania i utrzymania dobrych relacji oraz pracy w zespole.

  • Otwartością na zmiany i duża dynamika pracy.

Tylko jeden plik.
Limit 32 MB.
Dozwolone rozszerzenia: pdf, doc, docx, odt, ppt, pptx, xls, xlsx.

Tylko jeden plik.
Limit 32 MB.
Dozwolone rozszerzenia: pdf, doc, docx, odt, ppt, pptx, xls, xlsx.

Privacy statement*

Oczekiwania finansowe netto
Dyspozycyjność
Skąd dowiedziałeś/aś się o ofercie pracy w Arval
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Proces rekrutacji

WERYFIKACJA APLIKACJI

.

ROZMOWA KWALIFIKACYJNA

.

TESTY KOMPETENCYJNE

.

INFORMACJA ZWROTNA

.