Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
-
Obsługę Użytkowników pojazdów.
-
Koordynację napraw szkodowych i mechanicznych.
-
Obsługę Assistance.
-
Udostępnianie aut zastępczych.
-
Budowę i utrzymywanie relacji z dostawcami.
-
Zachowywanie zgodności z obowiązującymi procesami i procedurami.
Od kandydatów oczekujemy:
-
Wykształcenia wyższego (mile widziane z zakresu eksploatacji lub budowy pojazdów).
-
Minimum 2 letniego doświadczenia w pracy w obszarze obsługi klienta w branży motoryzacyjnej, assistance lub likwidacji szkód.
-
Komunikatywnej znajomości języka angielskiego.
-
Umiejętności posługiwania się pakietem Office, w szczególności programem Excel.
-
Wiedzy w obszarze motoryzacji i logistyki.
Kandydaci powinni ponadto cechować się:
-
Efektywną organizacją pracy.
-
Systematycznością wykonywanych obowiązków.
-
Dbałością o utrzymywanie wyznaczonych terminów.
-
Umiejętnością budowania i utrzymania dobrych relacji oraz pracy w zespole.
-
Otwartością na zmiany i dużą dynamikę pracy.
Co oferujemy?
-
Możliwość rozwoju w międzynarodowych strukturach w Grupie BNP Paribas.
-
Życzliwą atmosferę pracy w zespole specjalistów i ekspertów.
-
Atrakcyjne wynagrodzenie, premie i bogaty pakiet socjalny (m.in. prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie,świadczenie urlopowe, pakiet rekreacyjno-sportowy, masaże biurowe, zajęcia języka angielskiego).
-
Elastycze godziny rozpoczęcia pracy od 7:00-9:30.
-
Możliwość pracy zdalnej.
-
Dostęp do platformy Worksmile i AskHenry.
-
Dostęp do ofert produktów Grupy BNP Paribas.
-
Możliwość wynajęcia samochodu w ramach usługi MTR.