Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
-
Obsługę Użytkowników pojazdów.
-
Koordynowanie napraw szkodowych i mechanicznych.
-
Obsługę Assistance.
-
Udostępnianie aut zastępczych.
-
Budowę i utrzymywanie relacji z dostawcami.
-
Zachowywanie zgodności z obowiązującymi procesami i procedurami.
Od kandydatów oczekujemy:
-
Wykształcenia wyższego (mile widziane kierunki z zakresu eksploatacji lub budowy pojazdów).
-
Minimum 2 letniego doświadczenia w pracy w obszarze obsługi klienta w branży motoryzacyjnej, assistance lub likwidacji szkód.
-
Komunikatywnej znajomości języka angielskiego.
-
Umiejętności posługiwania się pakietem Office, w szczególności programem Excel.
-
Wiedzy w obszarze motoryzacji i logistyki.
Kandydaci powinni ponadto cechować się:
-
Efektywną organizacją pracy.
-
Systematycznością wykonywanych obowiązków.
-
Dbałością o utrzymywanie wyznaczonych terminów.
-
Umiejętnością budowania i utrzymania dobrych relacji oraz pracy w zespole.
-
Otwartością na zmiany i dużą dynamiką pracy.