Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
-
Administracyjne zarządzanie procesem zakupu samochodów – wprowadzanie i uruchamianie kontraktów.
-
Kompletność danych dotyczących zamówień w systemach CRM.
-
Wprowadzanie f-r zakupowych do systemu.
-
Bieżąca współpraca z dostawcami w zakresie potwierdzania zamówień i uruchamiania kontraktów. Obsługa procesu zleceń płatności do Działy Księgowości.
Od kandydatów oczekujemy:
-
Wykształcenia średniego, mile widziane wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów.
-
Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku.
-
Dobrej znajomości MS Office.
-
Umiejętności posługiwania się językiem angielskim.
-
Zainteresowania branżą Car Fleet Management.
Kandydaci powinni ponadto cechować się:
-
Kreatywnością i skrupulatnością.
-
Proaktywnością i systematycznością.
-
Łatwością w nawiązywaniu kontaktów.
-
Dobrą organizacją pracy i umiejętnością ustalania priorytetów.
-
Otwartością na zmiany i dynamikę pracy.
Co oferujemy?
-
Możliwość rozwoju w międzynarodowych strukturach w Grupie BNP Paribas.
-
Życzliwą atmosferę pracy w zespole specjalistów i ekspertów.
-
Atrakcyjne wynagrodzenie, premie i bogaty pakiet socjalny (m.in. prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie,świadczenie urlopowe, pakiet
rekreacyjno-sportowy, masaże biurowe, zajęcia języka angielskiego). -
Elastycze godziny rozpoczęcia pracy od 7:00-9:30.
-
Możliwość pracy zdalnej.
-
Dostęp do platformy Worksmile i AskHenry.
-
Dostęp do ofert produktów Grupy BNP Paribas.
-
Możliwość wynajęcia samochodu w ramach usługi MTR lub Releasing.