Obowiązki:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Prowadzenie projektów, we współpracy z innymi jednostkami organizacyjnymi, związanych z wdrożeniem nowych produktów, procesów i narzędzi informatycznych w szczególności w obszarze Retail i w procesach realizowanych wraz z BNP Paribas.
- Zarządzanie projektami, w tym: definiowanie planu projektu, harmonogramu, rejestru ryzyk, definiowanie wymagań funkcjonalnych i architektury aplikacyjnej, wsparcie analizy wymagań biznesowych i funkcjonalnych dla nowych lub modyfikowanych rozwiązań informatycznych, produktowych i procesowych.
- Koordynację przepływu informacji i działań wszystkich stron zaangażowanych w projekty wewnątrz i z poza organizacji (centrala Grupy Arval, BNP Paribas, dostawcy rozwiązań, partnerzy, pośrednicy itd.).
- Komunikację z interesariuszami wyższego szczebla i raportowanie do nich, w tym organizacja lub udział w komitetach sterujących, również na szczeblu międzynarodowym.
- Tworzenie zasobów komunikacyjnych (wiadomości, wizualizacje, materiały video, prezentacje, instrukcje, procedury operacyjne itd.).
- Zarządzanie danymi i analityka danych w projektach.
- Gromadzenie i rozwijanie własnej wiedzy merytorycznej, aby wesprzeć zespół wiedzą ekspercką w obszarach związanych z wdrażanymi rozwiązaniami.
- Zapewnienie we wdrażanych rozwiązaniach odpowiedniego UX, realizacji wymagań prawnych i Compliance, oraz oceny ryzyka związanego z wprowadzanymi zmianami.
- Identyfikację możliwości (na podstawie własnej wiedzy i informacji zwrotnych od innych) do wspierania i rozwijania usprawnień procesów.
Wymagane umiejętności:
Od kandydatów oczekujemy:
- Co najmniej 3-ch lat doświadczenia w projektowaniu i wdrażaniu rozwiązań biznesowych w organizacji (produkty, procesy, narzędzia informatyczne), preferowane doświadczenie w sektorze bankowym.
- Ogólnej znajomości i zrozumienia koncepcji zarządzania projektami (Waterfall, Agile, inne).
- Doświadczenia w prezentacji projektów, ofert itd.
- Preferowane wykształcenie kierunkowe (Project Management) lub certyfikat PMI, IPMA, Prince2, Lean Six Sigma Green Belt.
- Bardzo dobrej, praktycznej znajomości narzędzi pakietu Office, szczególnie MS Excel, Word, PowerPoint, Visio, mile widziana znajomość MS Project lub innych narzędzi wspierających prowadzenie projektów.
- Znajomości języka angielskiego umożliwiającej płynną komunikację w mowie i piśmie.
- Wysokiej komunikatywności, umiejętności argumentowania, przekazywania wiedzy, budowania relacji ze współpracownikami i wspierania dobrej atmosfery pracy.
- Samodzielności, zaangażowania i konsekwencji w działaniu oraz bardzo dobrej organizacji pracy własnej.
-
Mile widziana znajomość branży CFM.