sme

Account Manager/ Specjalista ds. Obsługi Klienta w Dziale Retail

Warszawa, Wołoska 24
Umowa o pracę
Dział:
Retail
Doświadczenie zawodowe:
1 do 4 lat
Obowiązki:

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Kompleksową obsługę Klienta oraz utrzymywanie długotrwałych relacji handlowych.

  • Przygotowywanie modyfikacji kontraktów dla klientów.

  • Aktywną sprzedaż produktów Arval.

  • Ścisłą współpracę z działem Retail.

Wymagane umiejętności:

Od kandydatów oczekujemy:

  • Minimum rocznego doświadczenia w pracy z klientami B2B.

  • Wykształcenia wyższego (mile widziane kierunki techniczne lub ekonomiczne).

  • Doświadczenia w budowaniu i utrzymywaniu relacji z klientami.

  • Bardzo dobrej znajomości MS Office (w szczególności Excel).

  • Dobrej znajomości języka angielskiego. 

  • Zdolności analitycznych oraz umiejętności formułowania wniosków i rekomendacji.

  • Mile widziane zainteresowanie motoryzacją i rynkiem CFM.

Kandydaci powinni ponadto cechować się:

  • Predyspozycjami sprzedażowymi.

  • Zdolnościami analitycznymi.

  • Łatwością w nawiązywaniu kontaktów.

  • Dobrą organizacją pracy i umiejętnością ustalania priorytetów.

  • Otwartością na zmiany i dynamikę pracy.

Tylko jeden plik.
Limit 32 MB.
Dozwolone rozszerzenia: pdf, doc, docx, odt, ppt, pptx, xls, xlsx.

Tylko jeden plik.
Limit 32 MB.
Dozwolone rozszerzenia: pdf, doc, docx, odt, ppt, pptx, xls, xlsx.

Privacy statement*

Oczekiwania finansowe netto
Dyspozycyjność
Skąd dowiedziałeś/aś się o ofercie pracy w Arval
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Proces rekrutacji

WERYFIKACJA APLIKACJI

.

ROZMOWA KWALIFIKACYJNA

.

TESTY KOMPETENCYJNE

.

INFORMACJA ZWROTNA

.