Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
-
Wsparcie sprzedaży w kanale sprzedaży pośredniej.
-
Wsparcie działu Retail w wykonywaniu prac administracyjnych.
-
Przygotowywanie i opieka nad prawidłowym obiegiem zleconych dokumentów,
aktualizację danych w wewnętrznym systemie. -
Wsparcie w procesie obiegu dokumentów koniecznych do realizacji transakcji sprzedaży, ścisła współpraca z innymi działami firmy.
Od kandydatów oczekujemy:
-
Co najmniej rocznego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku.
-
Wykształcenia minimum średniego.
-
Znajomości programu Excel na poziomie dobrym.
- Znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
-
Elastycznego podejścia do nowych wyzwań i okoliczności.
Kandydaci powinni cechować się:
-
Bardzo dobrą organizacją pracy.
-
Komunikatywnością i pewnością siebie.
-
Samodzielnością.
-
Umiejętnością budowania i utrzymania dobrych relacji.
-
Nastawieniem na osiąganie założonych celów zgodnie z przyjętymi terminami.
Co oferujemy?
-
Możliwość rozwoju w międzynarodowych strukturach w Grupie BNP Paribas.
-
Życzliwą atmosferę pracy w zespole specjalistów i ekspertów.
-
Atrakcyjne wynagrodzenie, premie i bogaty pakiet socjalny (m.in. prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie,świadczenie urlopowe, pakiet
rekreacyjno-sportowy, masaże biurowe, zajęcia języka angielskiego). -
Elastycze godziny rozpoczęcia pracy od 7:00-9:30.
-
Możliwość pracy zdalnej.
-
Dostęp do platformy Worksmile i AskHenry.
-
Dostęp do ofert produktów Grupy BNP Paribas.
-
Możliwość wynajęcia samochodu w ramach usługi MTR lub Releasing.