Home > Arval Uruchamia Platforme Sprzedazowa Aut Poleasingowych

Arval uruchamia platformę sprzedażową aut poleasingowych

Arval uruchamia platformę sprzedażową aut poleasingowych

wtorek, Styczeń 8, 2019

Decyzję o kupnie samochodu używanego klienci podejmują na podstawie oceny stanu technicznego pojazdu. Tak zadeklarowało 41% ankietowanych w badaniu SW Research. Jak nie nabyć przysłowiowego „kota w worku” bez fachowej wiedzy? Kupić auto poleasingowe po ekspertyzie i z udokumentowaną historią. Arval uruchamia platformę sprzedażową aut poleasingowych.

Jak podaje instytut Samar, w 2018 roku w Polsce zarejestrowano ponad 1 mln używanych samochodów osobowych i dostawczych do 3,5t, co oznacza wzrost 7% w stosunku do poprzedniego roku[1]. W tym samym czasie na polskich drogach przybyło ponad 600 tys. nowych pojazdów, co daje wzrost 10% rok do roku.

Zakup na rynku wtórnym obarczony jest jednak ryzykiem; nieświadomie możemy zainwestować w pojazd wadliwy lub powypadkowy. Rozwiązaniem może być skorzystanie z oferty samochodów poleasingowych. Mają one zagwarantowany prawdziwy przebieg, a ich stan techniczny jest weryfikowany ekspertyzą niezależnego rzeczoznawcy.

Arval Polska uruchomił platformę sprzedażową: www.uzywane.arval.pl, na której udostępnia atrakcyjne modele aut poleasingowych m.in. z obszerną dokumentacją zdjęciową i opisem wyposażenia.

 

Auto poleasingowe – nie musisz się znać, żeby wybrać bezpiecznie

Teoretycznie wszystko możemy sprawdzić sami. Centralna Ewidencja Pojazdów udostępnia takie dane jak rok produkcji, informację o polisie, badaniu technicznym czy stanie licznika. Ta baza nie uwzględnia jednak takich danych jak wypadkowość auta, przebieg badań technicznych, obecność pojazdu w rejestrze zastawów czy poddanie go egzekucji komorniczej. Nie unikniemy też ryzyka manipulowania przy stanie licznika przez nieuczciwego sprzedawcę. W ogłoszeniach często brakuje numeru VIN auta, który jest niezbędny, by zweryfikować jego stan bez osobistych oględzin.

W przypadku samochodów poleasingowych, oględzin dokonują eksperci, a klient podejmuje decyzję na podstawie wniosków z ich oceny.

Wiedząc, że dobry stan techniczny jest kluczowy dla kupującego samochód, przed udostępnieniem naszych aut na platformie, specjaliści sprawdzają dokładnie m.in. stan zawieszenia, stan licznika, przeglądy okresowe, wizualne zużycie. W samochodach wymieniane są płyny i oleje, prana jest tapicerka i podsufitka, jeśli jest taka potrzeba. Klienci kupujący samochód z naszej oferty mogą być spokojni, że wybierają spośród bezpiecznych aut z pełną historią. – mówi Daniel Aleks, Remarketing and Partnerships Director w Arval.  

Samochody poleasingowe to dobra propozycja również dla osób, które wybierają młodsze auta.
W ankietach SW Research to kryterium zadeklarowało 17% badanych. Od firmy leasingowej kupimy zazwyczaj pojazd użytkowany od kilkunastu miesięcy do ok. 5 lat. W pakiecie dostajemy gwarancję nie tylko pochodzenia samochodu z legalnego źródła, ale również z polskich salonów sprzedaży.

Pełna historia serwisowa i przebieg ubezpieczenia

O stanie samochodu dużo dowiemy się z historii serwisowej. Co piąty ankietowany przez SW Research wskazał ją jako główne kryterium wyboru pojazdu.

Rzadko się jednak zdarza, by prywatny właściciel gromadził wszystkie informacje tak skrupulatnie, jak firma leasingowa. Przykładowo Arval Polska udostępnia zainteresowanym fotograficzną dokumentację w przypadku, gdy samochód uległ kolizji drogowej.

Dane przekazywane potencjalnym klientom przez Arval Polska dostarczają im pełnych informacji o samochodzie, jeszcze na etapie oglądania ogłoszenia w Internecie.

Co równie ważne, dostajemy gwarancję, że pojazd był serwisowany w najlepszych, autoryzowanych stacjach obsługi. Wniosek: klient nie ponosi ryzyka. – Samochód służbowy jest często zarówno kupowany, jak i wymieniany ze względów prestiżowych. Takie auta – najczęściej w klasie premium – wracają do nas w praktycznie idealnym stanie – mówi Aleks.


Firmy dbają o samochody

Wbrew panującym stereotypom, samochody poleasingowe należą do najbardziej zadbanych spośród ofert na rynku wtórnym. Obecnie firmy leasingowe oraz sami leasingobiorcy wprowadzają rozwiązania premiujące jazdę bezszkodową i ekologiczną. Klienci Arval mogą w tym celu korzystać z platformy telematycznej, która zapewnia dostęp do szczegółowych informacji dotyczących pojazdów (w tym emisji CO2) oraz zachowań kierowców.

***

Badanie preferencji klientów na rynku wtórnym samochodów zostało zrealizowane w dniach 20.11 - 21.11.2018 przez agencję SW RESEARCH metodą wywiadów on-line (CAWI) na panelu internetowym SW Panel. W ramach badania przeprowadzono 1061 ankiet z Polakami powyżej 18 roku życia.

***

Firma Arval powstała w 1989 roku i jest w pełni własnością BNP Paribas. Arval specjalizuje się
w leasingu pojazdów z pełną obsługą; oferuje swoim klientom – dużym przedsiębiorstwom międzynarodowym, małym i średnim przedsiębiorcom oraz wolnym zawodom – dopasowane do indywidualnych potrzeb rozwiązania, optymalizujące przemieszczanie się pracowników
i outsourcing ryzyka związanego z zarządzaniem flotą. Specjalistyczne doradztwo oraz jakość obsługi, które stanowią podstawę obietnicy Arval wobec klientów, zapewnia ponad 6 500 pracowników w 29 krajach. Łączna flota leasingowana przez Arval składa się z 1 103 835 pojazdów na całym świecie (grudzień 2017 r.).

Arval jest członkiem założycielem sojuszu Element-Arval Global Alliance. Jest to najdłużej działający sojusz strategiczny w branży i światowy lider w zarządzaniu flotą ponad 3 mln pojazdów w 50 krajach. W ramach organizacyjnych BNP Paribas, Arval prowadzi działalność
w pionie podstawowej bankowości detalicznej.

www.arval.com

www.arval.pl

 

BNP Paribas - informacje

BNP Paribas jest czołowym bankiem europejskim o zasięgu międzynarodowym. Jest obecny
w 73 krajach i zatrudnia ponad 192 000 pracowników, w tym ponad 149 000 w Europie. Grupa zajmuje kluczowe pozycje w trzech głównych rodzajach działalności: rynki krajowe
i międzynarodowe usługi finansowe (ang. Domestic Markets and International Financial Services), gdzie sieci banków detalicznych i usług finansowych obsługuje pion bankowości i usług detalicznych (ang. Retail Banking & Services) oraz bankowość dla przedsiębiorstw i instytucji (ang. Corporate & Institutional Banking), która obsługuje dwie franczyzy: klientów korporacyjnych i inwestorów instytucjonalnych.

Grupa pomaga swoim klientom (osobom fizycznym, stowarzyszeniom społecznym, przedsiębiorcom, małym i średnim przedsiębiorstwom, korporacjom oraz klientom instytucjonalnym) w realizacji ich projektów dzięki szerokiemu wachlarzowi rozwiązań: od finansowania, przez inwestycje i oszczędności po ochronę ubezpieczeniową. W Europie Grupa działa na czterech rynkach krajowych (w Belgii, Francji, we Włoszech i w Luksemburgu), a BNP Paribas Personal Finance jest europejskim liderem w kredytach konsumpcyjnych. BNP Paribas rozwija swój zintegrowany model bankowości detalicznej w krajach śródziemnomorskich, w Turcji i w Europie Wschodniej, posiada także szeroką sieć w zachodniej części Stanów Zjednoczonych. W bankowości dla przedsiębiorstw i instytucji oraz działalności w zakresie międzynarodowych usług finansowych BNP Paribas również zajmuje czołowe miejsce w Europie, ma silną pozycję
w Ameryce Północnej i Południowej, i szybko rośnie w krajach Azji i Pacyfiku. 

www.bnpparibas.com

 

[1] Dane nie uwzględniają aut przerejestrowywanych w Polsce.

Press contact

Kontakt prasowy

Informacje dla mediów:
Telefon 
+48 22 45 45 500