informacje dla dostawców

Informacje i wytyczne dla partnerów i dostawców
Mając na uwadze satysfakcję Klienta, angażujemy się w relacje z naszymi partnerami i dostawcami. Staramy się regularnie udzielać im wskazówek oraz instrukcji związanych z polityką współpracy z Arval.

Arval oferuje serwis, naprawy i wymianę opon w leasingowanych samochodach, pojazdy zastępcze w przypadku uszkodzenia karoserii lub wystąpienia szkody wypadkowej wynajętego auta, w krótkim czasie zapewnia dostawę samochodu oraz organizuje jego dogodny zwrot.

Karty pionowe

Serwis, naprawy i opony

Nasz dział techniczny – dostępny mailowo lub telefonicznie – z chęcią odpowiada na pytania Klientów związane z uszkodzeniem karoserii, naprawy lub wymiany szyb, opon oraz gdy dostarczony pojazd posiada usterki (np. jest uszkodzony wewnątrz lub na zewnątrz, posiada niesprawny licznik, etc.)

Uszkodzenie nadwozia lub szkody powypadkowe

Jeżeli pojazd należący do Arval uległ uszkodzeniu (awaria lub uszkodzenie w następstwie wypadku) niezbędny jest kontakt z naszym działem technicznym – drogą telefoniczną lub mailową. Naprawy mogą zostać przeprowadzone wyłącznie w autoryzowanej sieci serwisowej Arval, po uprzedniej akceptacji zakresu.

Dostawa pojazdów przez Arval

W przypadku zapotrzebowania na dostawę pojazdów Arval, prosimy o uprzedni kontakt z pracownikami naszego działu zakupów. Aby proces dostawy pojazdu odbył się sprawnie i bezproblemowo, niezbędne jest wydanie przez nich wcześniejszej zgody. Prosimy pamiętać, że procedura przekazania kierowcy samochodu trwa przynajmniej trzy dni robocze. Pracownicy Arval wydadzą polisę ubezpieczeniową wynajmowanego samochodu, zamówią karty paliwowe i dostarczą Klientowi wszelką niezbędną dokumentację.

Zwrot pojazdu Arval

Kierowcy często zwracają swój obecnie wynajmowany samochód w dniu, w którym odbierają nowy. Arval może zorganizować zwrot pojazdu – wystarczy skontaktować się z nami telefonicznie, a my zorganizujemy natychmiastowy odbiór.

Zostań naszym partnerem!

Arval dąży do tego, aby oferować swoim Klientom i kierowcom najlepszą możliwą jakość obsługi. Dlatego też współpracujemy z wieloma dostawcami, którzy spełniają takie same standardy. Zawsze z chęcią zapoznamy się z ofertą Twojej firmy – osoby zainteresowane współpracą z Arval oraz dodatkowymi informacjami zapraszamy do kontaktu telefonicznego: 22 45 45 500