Dlaczego wybrać leasing w Arval?

One Arval – zarządzanie flotami firm międzynarodowych
Outsourcing floty pojazdów międzynarodowej firmy to doskonały sposób na zaoszczędzenie pieniędzy i czasu – jest to możliwe dzięki wyjątkowemu rozwiązaniu - One Arval, zapewniającemu identyczny poziom usług we wszystkich 25 krajach.

W Arval poszukujemy najlepszych rozwiązań. Zarządzamy flotą samochodową i kierowcami naszych Klientów oraz przekazujemy im aktualne dane związane z międzynarodową flotą. W odróżnieniu od innych firm, oszczędzamy Klientom niespodziewanych wydatków, jesteśmy w stałym kontakcie z managerem floty i użytkownikami. Każdy wyraz niezadowolenia z naszych usług traktujemy jak reklamację. Pracownicy Arval wierzą bowiem w motto naszej firmy: Dbamy o samochody, dbamy o Ciebie - zarówno na poziomie lokalnym, jak i międzynarodowym. 

Doradzamy

Doradzamy w sprawie stworzenia polityki dotyczącej samochodów służbowych dopasowanej do potrzeb Klienta

Obraz
Zarządzamy

Zarządzamy flotą i kierowcami

Obraz
Raportujemy

Zapewniamy wszystkie istotne dane dotyczące floty, aby ułatwiać proces podejmowania decyzji

Obraz
Dotrzymujemy obietnic

Traktujemy to zobowiązanie priorytetowo.

Obraz
Arval to indywidualne podejście w leasingu samochodów

Skupiamy się na tym, aby lepiej poznać potrzeby Klientów i użytkowników tak, by w pełni wykorzystać zalety leasingu. Usługa wynajmu długoterminowego często traktowana jest jak relacja B2B (business to business). W Arval postrzegamy ją jako osobistą relację z Klientem: tak właśnie rozumiemy „indywidualne podejście w biznesie”.

IBO: jeden standard usług w 25 krajach

IBO to nasze International Business Office - Międzynarodowe Biuro Biznesowe - rozwiązanie Arval dostosowane do indywidualnych potrzeb Klienta. Proponujemy spójne produkty i usługi we wszystkich krajach, w których działa firma Klienta, międzynarodowe podejście do kontroli kosztów i całkowite zaangażowanie w osiąganie celów społecznych i środowiskowych.

Sprawiamy, że zarządzanie flotą samochodową ponad granicami państw staje się proste. Działamy w 25 krajach, zatem Klient może polegać na Arval bez względu na to, gdzie znajduje się jego flota. Wystarczy jeden system operacyjny, a fleet manager oraz kierowcy mogą korzystać z tych samych rozwiązań. Nasza platforma online - Arval Analytics -zapewnia skonsolidowany zestaw danych na temat wydajności i wyników wszystkich pojazdów firmy.

Specjalnie dedykowany International Business Manager regularnie omawia z Klientem wszystkie strategiczne sprawy dotyczące floty samochodów. Pomaga stworzyć politykę dotyczącą samochodów służbowych i usprawnić całkowity koszt utrzymania floty samochodów.

A single contact who knows your company well

The International Business Manager will be responsible for coordinating the work of the local Account Managers. For you as fleet manager and for your drivers, they will be your single point of contact in all day-to-day aspects of managing your fleet. Whatever the issue – perhaps negotiating the best local deals for you or managing the servicing and repairs of your vehicles – you will be able to rely on a professional dedicated to your company, who will forge a close working relationship with your people.

Not only do Account Managers liaise with your local fleet managers, they will also be aware of each driver’s individual experience. The Arval Account Managers are able to find the right solution for each question in line with the Master Agreement, the Service Level Agreement and your Company Car Policy; three agreements concluded with you.

Fakty i liczby

  • 15 lat sukcesów w zarządzaniu flotami międzynarodowymi
  • 100 klientów na całym świecie zaufało właśnie nam
  • 150,000 pojazdów zostało sfinansowanych dzięki międzynarodowym umowom
  • 14 dodatkowych krajów w ramach współpracy partnerskiej

Jeden doradca, który doskonale zna Klienta

Międzynarodowy Manager Biznesowy jest odpowiedzialny za koordynację pracy lokalnych Account Managerów. Dla fleet managera oraz kierowców stanowi główny punkt kontaktowy w codziennym zarządzaniu flotą. Bez względu na to czego potrzebuje Klient – pomocy w negocjowaniu najlepszych warunków w kontaktach lokalnych czy w zarządzaniu przeglądami i naprawami pojazdów – może polegać na naszych specjalistach, którzy nawiązują relacje zawodowe z fleet managerami i użytkownikami.

Nasi Account Managerowie nie tylko współpracują z lokalnymi managerami flot, ale także zapoznają się z doświadczeniem każdego z kierowców. Klient może być pewien, że nasi eksperci znajdą odpowiednie rozwiązanie, zgodne z zapisami porozumień zawartych z Klientem - umową ramową, umową o standardach usług (SLA) czy polityką flotową.

Zespół doradców zapewnia płynną pracę floty

Dla Zespołu ds. obsługi klienta (Account Team), prowadzonego przez Account Managera, Klient jest zawsze w centrum uwagi. To Account Manager jest główną osobą kontaktową w relacjach z Klientami, zaś jego działania wspierane są przez ekspertów operacyjnych, wchodzących w skład dedykowanego Zespołu ds. obsługi klienta i odpowiadających m.in. za dostarczanie pojazdów, planowanie napraw oraz inne kwestie związane z zarządzaniem flotą.

Posiadamy obecnie 104 takie zespoły działające na całym świecie. W ten sposób jesteśmy bliżej Klientów niż inni gracze na rynku. Nasza unikalna struktura pozwala nam łączyć zalety funkcjonowania w ramach globalnej sieci z korzyściami płynącymi z działania wspomnianych 104 niewielkich biur, współpracujących bezpośrednio z Klientami, gwarantując w ten sposób, że nasze działania nie tracą nic z indywidulanego podejścia.

Arval Analytics: właściwe decyzje biznesowe na poziomie międzynarodowym

Zapewniamy Klientowi dostęp do narzędzia, dzięki któremu łatwiej podejmie on korzystne decyzje biznesowe i będzie krok przed konkurencją. Arval Analytics umożliwia szybsze, łatwiejsze i bardziej efektywne dokonywanie wyborów, aby Klient miał pewność, że jego firma działa dokładnie tak, jak sobie tego życzy

W Arval wiemy, że szybki dostęp do dokładnych informacji o flocie samochodowej ma dla Klienta ogromne znaczenie. Dlatego stworzyliśmy Arval Analytics, za pomocą którego dostarczamy dane na temat floty przez całą dobę. A dzięki temu, że obsługujemy 2 miliony pojazdów na całym świecie, nasze usługi mają prawdziwie międzynarodowy charakter.

Gromadzimy dane o flocie z 25 krajów (oraz 14 krajów partnerskich), Klient może więc błyskawicznie sprawdzić informacje dotyczące wszystkich swoich pojazdów. Nasze oprogramowanie pozwala na monitorowanie floty samochodowej na wiele sposobów – prezentujemy wykresy, diagramy i tabele, aby bez trudu można odnaleźć potrzebne dane. Od wydatków, zużycia paliwa oraz przejechanych kilometrów, po cele wyznaczone w ramach Społecznej Odpowiedzialności Biznesu (CSR), takich jak emisja CO2 – każdy kluczowy wskaźnik efektywności jest zapisywany w przyjazny i zrozumiały dla Klienta sposób.

Oferujemy również symulator, który pozwala na określenie tego jak zmiany poszczególnych elementów mogą wpłynąć na funkcjonowanie firmy (np. rodzaj pojazdu z którego korzysta Klient). Pozwala to zaoszczędzić nie tylko pieniądze, ale także coś równie cennego – czas.

Dzięki naszym usługom Klient może:

  • Monitorować, siedząc wygodnie przy biurku, kluczowe wskaźniki efektywności (KPIs) floty, w tym:
    • Liczbę pojazdów z uwzględnieniem ich marek
    • Aktywność i wydajność floty
    • Podsumowanie finansowe
    • Zadowolenie i wydajność kierowcy
    • Zużycie paliwa, koszty paliwa i ubezpieczenie
    • Czas trwania jazdy, kilometraż
    • Zmiany w emisji CO2 w ciągu 3 ostatnich lat
    • Trendy rynkowe i zestawienia pomiędzy poszczególnymi państwami
    • Całkowitego kosztu posiadania (TCO)
Obraz

Szybka, intuicyjna nawigacja

Benchmark Module

Jak prezentuje się park pojazdów Klienta na tle flot z innych krajów? Nasz Benchmark Module pozwala na porównanie wskaźników efektywności Klienta z międzynarodowymi danymi zebranymi przez Arval - od emisji CO2, po sprawdzenie wykorzystywanych usług. Dzięki temu fleet manager otrzymuje bieżące informacje na temat swoich pojazdów, gdziekolwiek się znajdują.

Market Trends Module

Market Trends Module na bieżąco dostarcza Klientowi informacje związane z branżą. Umożliwia śledzenie aktualności np. o najpopularniejszych modelach samochodów na całym świecie, kosztach paliwa i wiele innych.

Arval Smart Experience: Rozwiązania online dla floty
W stałym kontakcie z flotą

W Arval rozumiemy, jak istotny jest dla Klienta stały dostęp do kluczowych wskaźników efektywności, aby jego firma mogła konkurować na rynkach międzynarodowych. Dlatego stworzyliśmy Arval Smart Experience, który gromadzi wszystkie dane na temat floty samochodowej w jednej bezpiecznej aplikacji. Arval Smart Experience zapewnia fleet managerom i kierowcom dostęp do wszystkich potrzebnych informacji za pomocą jednego przycisku.

Karty pionowe

ARVAL CONNECT
W stałym kontakcie z flotą samochodową

Arval Connect pozwala na błyskawiczny monitoring floty. Zoptymalizowany pod kątem tabletów, laptopów i komputerów, zapewnia dostęp do wszystkich niezbędnych informacji na temat całej floty lub konkretnych samochodów za pomocą intuicyjnego w obsłudze portalu. Do dyspozycji Klienta jest skrzynka odbiorcza ze wszystkimi wiadomościami od Arval, jak również archiwum dokumentów, zawierające faktury, mandaty oraz wiele innych. Ponadto, potrzebne informacje można wyszukać na podstawie numerów rejestracyjnych lub danych konkretnego kierowcy.

Dzięki Arval Connect Klient:

  • jest w stałym kontakcie z Account Managerem
  • otrzymuje najnowsze wiadomości branżowe
  • uzyskuje dostęp do wideorecenzji pojazdów
  • posiada dostęp do map prezentujących serwisy i punkty obsługi
ARVAL FLEET VIEW
Obraz floty po jednym kliknięciu

Arval Fleet View pozwala na monitorowanie floty samochodowej Klienta. Śledząc dane dotyczące każdego kierowcy, Klient może łatwo dostosowywać strategię floty do bieżących warunków.

Dzięki Arval Fleet View Klient może:

  • Monitorować strategiczne wskaźniki efektywności floty
    • Aktywność i wydajność floty samochodowej
    • Podsumowania finansowe
    • Zadowolenie z wynajętego samochodu i wydajność kierowcy
    • Zużycie paliwa, koszty paliwa i ubezpieczenia
    • Czas trwania jazdy, przebiegi
    • Emisję CO2
  • Sprawdzić koszty eksploatacyjne
  • Zobaczyć, jak radzą sobie poszczególni kierowcy 
ARVAL MOBILE+
Świat w rękach kierowców

Aplikacja Arval Mobile+ zapewnia kierowcom dostęp do danych, dzięki którym mogą oni zawsze podróżować efektywnie.

Dzięki Arval Mobile+ użytkownicy mogą:

  • Zapoznać się z siecią dostawców Arval
  • Zarządzać serwisem swojego samochodu w łatwy i prosty sposób
  • Sprawdzić wydajność jazdy
  • Znaleźć wszystkie szczegóły dotyczące umowy 
ARVAL DRIVE CHALLENGE
Jakie wyniki osiągają poszczególni kierowcy?

Aplikacja Arval Challenge usprawnia wydajność floty pojazdów, poprawiając efektywność jazdy każdego z kierowców. Wiemy, że efektywność kierowców jest ważna dla naszych Klientów, dlatego uznaliśmy ją za priorytet.

Dzięki Arval Drive Challenge, użytkownicy mogą:

  • Mierzyć swoje osiągi podczas każdej podróży
  • Wygrywać nagrody
  • Łączyć się bezpośrednio z mediami społecznościowymi, aby podzielić się swoimi postępami
  • Zwiększyć świadomość odnośnie wydajności swojej jazdy
  • Sprawdzić swoją pozycję w rankingu na tablicy wyników

Arval Drive Challenge to poważna, ale i zabawna gra, która pomoże ocenić wydajność jazdy kierowców oraz da im szansę na wygranie różnorodnych nagród. Aplikacja, analizując styl jazdy, przyznaje użytkownikom oceny negatywne i pozytywne. Im więcej tych ostatnich, tym więcej punktów zdobywa kierowca.

Media społecznościowe dla Klientów i użytkowników pojazdów
Fleet managerowie oraz kierowcy mogą włączyć się do dyskusji w mediach społecznościowych, komentując lub śledząc nasze profile na Facebooku czy Linkedin.

Od ciekawostek dotyczących branży samochodowej (jak wiele osób wie, że poruszanie się brudnym samochodem w Rosji jest nielegalne?) do dyskusji na Facebooku na temat najlepszych aut z napędem 4x4 - chcemy wiedzieć co lubią nasi Klienci. Platformy społecznościowe Arval, takie jak Facebook czy LinkedIn, łączą ludzi o podobnych pasjach, interesujących się motoryzacją i związanymi z nią nowinkami. Zawsze czekamy na opinie Klientów, czy na temat poważnych wypowiedzi ekspertów na YouTube, czy może właśnie zdjęcia najnowszego Audi A4 na Facebooku.

https://www.facebook.com/ASXPoland

https://www.linkedin.com/company/arval-polska

https://www.youtube.com/user/ASXPL

Umowa o standardach usług (SLA): naszym celem jest zadowolenie Klienta

Zadowolenie Klienta jest dla nas ważne, dlatego gwarantujemy dostosowanie usług do potrzeb fleet managerów oraz regularne przeprowadzanie badań satysfakcji, aby upewnić się, że dotrzymaliśmy słowa.

Zanim stworzymy umowę o standardach usług (SLA), wspólnie z Klientem spisujemy listę procedur i zobowiązań, których będziemy przestrzegać. Klienci są bowiem naszymi najlepszymi ambasadorami, dokładamy więc wszelkich starań, aby byli oni zadowoleni ze współpracy z nami.

  • Ustalamy jasne procesy i standardy obsługi tak, aby Klient wiedział, czego może się spodziewać i aby umowa wynajmu samochodu była przejrzysta
  • Przeprowadzamy regularnie badania satysfakcji, mierzymy naszą efektywność i poziom zadowolenia Klienta
  • Każdy wyraz niezadowolenia traktujemy jak reklamację, bez względu na przyczynę
  • Upewniamy się, że Klient otrzymuje to, czego od nas oczekuje


Reklamacje to szansa na jeszcze lepszą współpracę

Wierzymy, że każda reklamacja złożona przez Klienta to dla nas szansa, by usprawnić określone działania.

Reklamacja oznacza, że nie spełniliśmy oczekiwań Klienta w pełni, pokazuje, jakie zmiany musimy wprowadzić, aby odzyskać jego zaufanie. Dlatego też prowadzimy z Klientami otwarty dialog i przekazujemy im raporty podsumowujące reklamacje.
Każdą reklamację dotyczącą naszych usług rejestrujemy w specjalnie stworzonym do tego systemie, aby mieć pewność, że zostanie ona rozpatrzona w ciągu 24 godzin. Naszym celem jest rozwiązanie problemu tak szybko, jak to możliwe – zwykle w ciągu 3-5 dni w zależności.
To jednak nie koniec – stale obserwujemy trendy, aby poznać obszary, w których możemy działać lepiej. Opinia Klienta jest dla nas najważniejsza, więc odpowiednio badamy i modyfikujemy nasze procesy, gdyż jedynie zadowolenie Klienta jest dla nas znakiem, że rozwiązaliśmy problem.