Dlaczego leasing w Arval?

Zobowiązania Arval
Doradzamy

Doradzamy w sprawie tworzenia firmowej polityki flotowej dopasowanej do potrzeb Klienta.

Obraz
Zarządzamy

Zarządzamy flotą samochodową i kierowcami

Obraz
Raportujemy

Zapewniamy wszystkie istotne dane dotyczące floty, aby ułatwiać proces podejmowania decyzji

Obraz
Dotrzymujemy obietnic

Traktujemy to zobowiązanie priorytetowo.

Obraz
Arval to indywidualne podejście w leasingu samochodów

Skupiamy się na tym, aby lepiej poznać potrzeby Klientów i użytkowników tak, by w pełni wykorzystać zalety leasingu. Usługa wynajmu długoterminowego często traktowana jest jak relacja B2B (business to business). W Arval postrzegamy ją ... (too long)

Jeden doradca, który doskonale zna Klienta

Account Manager, czyli Opiekun Klienta, stanowi główny punkt kontaktowy fleet managera we wszystkich codziennych aspektach zarządzania flotą samochodową. Bez względu na to, czego potrzebuje Klient – pomocy w wynegocjowaniu najlepszych warunków czy w zarządzaniu przeglądami i naprawami pojazdów – może polegać na naszych specjalistach, którzy zapewniają wsparcie zarówno managerom flot, jak i użytkownikom.

Nasi Account Managerowie znajdują odpowiednie rozwiązania, zgodne z treścią umowy ramowej, umowy o standardach usług (SLA) czy polityką flotową.

 

Zespół doradców zapewnia płynną pracę floty

Dla Zespołu ds. obsługi klienta (Account Team), prowadzonego przez Account Managera, Klient jest zawsze w centrum uwagi. To Account Manager jest główną osobą kontaktową w relacjach z Klientem, zaś jego działania wspierane są przez ekspertów operacyjnych, wchodzących w skład dedykowanego Zespołu ds. obsługi klienta i odpowiadających m.in. za dostarczanie pojazdów, planowanie napraw oraz inne kwestie związane z zarządzaniem flotą samochodową.

Zawsze staramy się być bliżej Klientów niż inni gracze na rynku. Nasza unikalna struktura pozwala nam łączyć zalety płynące z prowadzenia działalności na dużą skalę, zapewniając jednocześnie Klientom komfort pracy z niewielkim, dedykowanym zespołem, gwarantując w ten sposób, że nasze działania nie tracą nic z indywidualnego podejścia.

 

 

 



Arval Smart Experience: w kontakcie przez całą dobę
Arval Smart Experience: Rozwiązania online dla floty

W Arval wiemy, że Klienci potrzebują łatwego dostępu do kluczowych wskaźników efektywności. Dlatego stworzyliśmy Arval Smart Experience – narzędzia, które gromadzą wszystkie informacje o flocie samochodowej na jednej bezpiecznej platformie, dostępne po jednym kliknięciu.

Karty pionowe

ARVAL CONNECT
W stałym kontakcie z flotą

Arval Connect pozwala na błyskawiczny monitoring floty. Zoptymalizowany pod kątem tabletów, laptopów i komputerów, zapewnia dostęp do wszystkich niezbędnych informacji na temat całej floty lub konkretnych samochodów za pomocą intuicyjnego w obsłudze portalu. Do dyspozycji Klienta jest skrzynka odbiorcza ze wszystkimi wiadomościami od Arval, jak również archiwum dokumentów, zawierające faktury, mandaty oraz wiele innych. Ponadto, potrzebne informacje można wyszukać na podstawie numerów rejestracyjnych lub danych konkretnego kierowcy.

Dzięki Arval Connect Klient:

  • jest w stałym kontakcie z Account Managerem
  • otrzymuje najnowsze wiadomości branżowe
  • uzyskuje dostęp do wideorecenzji pojazdów
  • posiada dostęp do map prezentujących serwisy i punkty obsługi
ARVAL FLEET VIEW
Obraz floty po jednym kliknięciu

Arval Fleet View pozwala na monitorowanie floty samochodowej Klienta. Śledząc dane dotyczące każdego kierowcy, Klient może łatwo dostosowywać strategię floty do bieżących warunków.

Dzięki Arval Fleet View Klient może:

  • Monitorować strategiczne wskaźniki efektywności floty
    • Aktywność i wydajność floty samochodowej
    • Podsumowania finansowe
    • Zadowolenie z wynajętego samochodu i wydajność kierowcy
    • Zużycie paliwa, koszty paliwa i ubezpieczenia
    • Czas trwania jazdy, przebiegi
    • Emisję CO2
  • Sprawdzić koszty eksploatacyjne
  • Zobaczyć, jak radzą sobie poszczególni kierowcy 
ARVAL MOBILE+
Świat w rękach kierowców

Aplikacja Arval Mobile+ zapewnia kierowcom dostęp do danych, dzięki którym mogą oni zawsze podróżować efektywnie.

PIERWSZE LOGOWANIE: login to Twój adres służbowy. O hasło poproś swojego opiekuna w Arval

Dzięki Arval Mobile+ użytkownicy mogą:

  • Zapoznać się z siecią dostawców Arval
  • Zarządzać serwisem swojego samochodu w łatwy i prosty sposób
  • Sprawdzić wydajność jazdy
  • Znaleźć wszystkie szczegóły dotyczące użytkowanego pojazdu
ARVAL DRIVE CHALLENGE
Jakie wyniki osiągają poszczególni kierowcy?

Arval Drive Challenge – aplikacja na smartfony usprawnia wydajność floty samochodowej, poprawiając efektywność jazdy każdego z kierowców. Mierząc szybkość, przyspieszenie i hamowanie, aplikacja wskazuje obszary, które wymagają poprawy. Wiemy, że efektywność kierowców jest ważna dla naszych Klientów, dlatego uznaliśmy ją za priorytet.

Dzięki Arval Drive Challenge, użytkownicy mogą:

  • Mierzyć swoje osiągi podczas każdej podróży
  • Wygrywać nagrody
  • Łączyć się bezpośrednio z mediami społecznościowymi, aby podzielić się swoimi postępami
  • Zwiększyć świadomość odnośnie wydajności swojej jazdy
  • Sprawdzić swoją pozycję w rankingu na tablicy wyników

Arval Drive Challenge to poważna, ale i zabawna gra, która pomoże ocenić wydajność jazdy kierowców oraz da im szansę na wygranie różnorodnych nagród. Aplikacja, analizując styl jazdy, przyznaje użytkownikom oceny negatywne i pozytywne. Im więcej tych ostatnich, tym więcej punktów zdobywa kierowca.

Media społecznościowe dla Klientów i użytkowników pojazdów
Fleet managerowie oraz kierowcy mogą włączyć się do dyskusji w mediach społecznościowych, komentując lub śledząc nasze profile na Facebooku czy Linkedin.

Od ciekawostek dotyczących branży samochodowej (jak wiele osób wie, że poruszanie się brudnym samochodem w Rosji jest nielegalne?) do dyskusji na Facebooku na temat najlepszych aut z napędem 4x4 - chcemy wiedzieć co lubią nasi Klienci. Platformy społecznościowe Arval, takie jak Facebook czy LinkedIn, łączą ludzi o podobnych pasjach, interesujących się motoryzacją i związanymi z nią nowinkami. Zawsze czekamy na opinie Klientów, czy na temat poważnych wypowiedzi ekspertów na YouTube, czy może właśnie zdjęcia najnowszego Audi A4 na Facebooku.

https://www.facebook.com/ASXPoland

https://www.linkedin.com/company/arval-polska

https://www.youtube.com/user/ASXPL

Umowa o standardach usług (SLA): naszym celem jest zadowolenie Klienta

Zadowolenie Klienta jest dla nas ważne, dlatego gwarantujemy dostosowanie usług do potrzeb fleet managerów oraz regularne przeprowadzanie badań satysfakcji, aby upewnić się, że dotrzymaliśmy słowa.

Zanim stworzymy umowę o standardach usług (SLA), wspólnie z Klientem spisujemy listę procedur i zobowiązań, których będziemy przestrzegać. Klienci są bowiem naszymi najlepszymi ambasadorami, dokładamy więc wszelkich starań, aby byli oni zadowoleni ze współpracy z nami.

  • Ustalamy jasne procesy i standardy obsługi tak, aby Klient wiedział, czego może się spodziewać i aby umowa wynajmu samochodu była przejrzysta
  • Przeprowadzamy regularnie badania satysfakcji, mierzymy naszą efektywność i poziom zadowolenia Klienta
  • Każdy wyraz niezadowolenia traktujemy jak reklamację, bez względu na przyczynę
  • Upewniamy się, że Klient otrzymuje to, czego od nas oczekuje


Reklamacje to szansa na jeszcze lepszą współpracę

Wierzymy, że każda reklamacja złożona przez Klienta to dla nas szansa, by usprawnić określone działania.

Reklamacja oznacza, że nie spełniliśmy oczekiwań Klienta w pełni, pokazuje, jakie zmiany musimy wprowadzić, aby odzyskać jego zaufanie. Dlatego też prowadzimy z Klientami otwarty dialog i przekazujemy im raporty podsumowujące reklamacje.
Każdą reklamację dotyczącą naszych usług rejestrujemy w specjalnie stworzonym do tego systemie, aby mieć pewność, że zostanie ona rozpatrzona w ciągu 24 godzin. Naszym celem jest rozwiązanie problemu tak szybko, jak to możliwe – zwykle w ciągu 3-5 dni w zależności.
To jednak nie koniec – stale obserwujemy trendy, aby poznać obszary, w których możemy działać lepiej. Opinia Klienta jest dla nas najważniejsza, więc odpowiednio badamy i modyfikujemy nasze procesy, gdyż jedynie zadowolenie Klienta jest dla nas znakiem, że rozwiązaliśmy problem.