Dlaczego leasing w Arval?

My zarządzamy, Klient zachowuje kontrolę

Przekazanie zadań dotyczących zarządzania flotą samochodową pozwala Klientowi na oszczędność czasu i pieniędzy, a także zwalnia go z ryzyka związanego z taką działalnością. Fleet managerowie mogą zadecydować do jakiego stopnia przekazane zostanie nam obsługa floty samochodowej, wiedząc, że otrzyma dokładnie to, czego oczekuje.

Arval jest właścicielem pojazdów, więc nie tylko zajmujemy się współpracą ze wszystkimi partnerami w imieniu Klienta, ale i ponosimy związane z tym ryzyko. Zdaniem niektórych, zarządzanie flotą samochodową jest łatwe. Kiedy jednak uwzględnimy liczbę zaangażowanych w ten proces podmiotów – producentów, dealerów, organy podatkowe, firmę ubezpieczeniową, dostawcę opon lub szyb, a także dział HR firmy Klienta oraz wiele innych – okazuje się, że jest to prawdziwe wyzwanie. Jednak to od Klienta zależy, jak wiele zadań zechce nam powierzyć.



Arval to indywidualne podejście w leasingu samochodów

Skupiamy się na tym, aby lepiej poznać potrzeby Klientów i użytkowników tak, by w pełni wykorzystać zalety leasingu. Usługa wynajmu długoterminowego często traktowana jest jak relacja B2B (business to business). W Arval postrzegamy ją jako osobistą relację z Klientem: tak właśnie rozumiemy „indywidualne podejście w biznesie”.

Jeden doradca, który doskonale zna Klienta

Account Manager, czyli Opiekun Klienta, stanowi główny punkt kontaktowy fleet managera we wszystkich codziennych aspektach zarządzania flotą samochodową. Bez względu na to, czego potrzebuje Klient – pomocy w wynegocjowaniu najlepszych warunków czy w zarządzaniu przeglądami i naprawami pojazdów – może polegać na naszych specjalistach, którzy zapewniają wsparcie zarówno managerom flot, jak i użytkownikom.

Nasi Account Managerowie znajdują odpowiednie rozwiązania, zgodne z treścią umowy ramowej, umowy o standardach usług (SLA) czy polityką flotową.

 

Zespół doradców zapewnia płynną pracę floty

Dla Zespołu ds. obsługi klienta (Account Team), prowadzonego przez Account Managera, Klient jest zawsze w centrum uwagi. To Account Manager jest główną osobą kontaktową w relacjach z Klientem, zaś jego działania wspierane są przez ekspertów operacyjnych, wchodzących w skład dedykowanego Zespołu ds. obsługi klienta i odpowiadających m.in. za dostarczanie pojazdów, planowanie napraw oraz inne kwestie związane z zarządzaniem flotą samochodową.

Zawsze staramy się być bliżej Klientów niż inni gracze na rynku. Nasza unikalna struktura pozwala nam łączyć zalety płynące z prowadzenia działalności na dużą skalę, zapewniając jednocześnie Klientom komfort pracy z niewielkim, dedykowanym zespołem, gwarantując w ten sposób, że nasze działania nie tracą nic z indywidualnego podejścia.