Usługi i zarządzanie procesem reklamacji

Reklamacje to szansa na poprawę

Wierzymy, że każda reklamacja złożona przez Klienta to dla nas szansa, by usprawnić określone działania.

Reklamacja oznacza, że nie spełniliśmy oczekiwań Klienta, ale pokazuje również, jakie zmiany musimy wprowadzić, aby zyskać jego zaufanie. Dlatego też prowadzimy z Klientami otwarty dialog i wyznaczamy cele związane z treścią reklamacji.
Każdą reklamację dotyczącą naszych usług rejestrujemy w specjalnie stworzonym do tego systemie, aby mieć pewność, że zostanie ona rozpatrzona w ciągu 24 godzin. Naszym celem jest rozwiązanie problemu tak szybko, jak to możliwe – zwykle w ciągu 3-5 dni.
To jednak nie koniec - stale obserwujemy trendy, aby poznać obszary, w których możemy działać lepiej. Opinia Klienta jest dla nas najważniejsza, więc odpowiednio badamy i modyfikujemy nasze procesy, gdyż jedynie zadowolenie Klienta jest dla nas znakiem, że rozwiązaliśmy problem