Wzrost biznesu Arval na całym świecie

Wzrost biznesu Arval na całym świecie

Arval
wtorek, luty 23, 2016

Rok 2015 to rok wzrostów we flocie Arval – zarówno w ujęciu organicznym, jak i związanych z przejęciami.

 - Wzrost floty Arval na świecie o 8.3% do wysokości 785.000 pojazdów*

 - Zakup 255.444 nowych pojazdów (o 9% więcej niż w 2014 r.), sprzedaż 189.200 samochodów poleasingowych (wzrost 3% vs. 2014 r.)*

 - Przejęcie floty GE Capital Fleet Services – flota Arval osiąga wielkość 949.000 samochodów w Europie

2015 w Arval Polska

W Polsce Arval kontynuuje dynamiczny wzrost floty, która wyniosła 17.245 pojazdów na dzień 31.12.2015 r. i plasuje się na drugim miejscu w branży z 16% udziałem w rynku w kategorii pełnego wynajmu długoterminowego.**

Firma zawdzięcza swój sukces odpowiedniemu podejściu do klienta, w tym przede wszystkim  koncentracji na jego potrzebach. W 2015 r. Arval wprowadził nowy produkt – Mid Term Rental – wynajem samochodów na okres 1-24 miesięcy. Oferta skierowana jest do klientów, którzy potrzebują zapewnienia mobilności pracowników podczas tymczasowych projektów, takich jak wprowadzanie na rynek nowego produktu i związana z tym intensywna promocja czy projekty sezonowe, np. tylko na okres wakacji. System sprawdzi się również w przypadku firm, które oddelegowują pracowników do innych regionów w celu wsparcia lub sprawdzenia najlepszych praktyk, czy też otwierają nowy oddział pilotażowo i przez pierwszy rok chcą zobaczyć, jak się będzie rozwijał. Będzie również idealnym rozwiązaniem dla międzynarodowychi Klienów Arval, którzy zatrudniają ekspertów i specjalistów z zagranicy, tzw. ekspatów na kontrakty czasowe lub w przypadku coraz bardziej popularnych w Polsce firm BPO (Business Outsourcing Processes), które zdobywają nowy kontrakt i potrzebują natychmiast większej liczby aut. Mid Term Rental to również doskonałe rozwiązanie dla firm, które dla zamówiły w ARVAL samochód na długoterminowy kontrakt, ale w związku z tym, iż posiada on wyjątkowo zindywidualizowaną specyfikację, muszą na niego czekać nawet pół roku.

 

„W tych wszystkich przypadkach idealnie sprawdzi się wynajem średnioterminowy. Jego główną zaletą jest to, że  Arval dostarcza samochody w ciągu 48 godzin. Klient deklaruje tylko klasę pojazdu (ABCD), określa miesięczny limit kilometrów oraz okres trwania kontraktu – który w trakcie trwania umowy  może zostać przez niego zmieniony. Klient korzysta z usług znanych mu z wynajmu długoterminowego, takich jak serwisowanie, ubezpieczenie wraz z Assistance czy zespół obsługi do pełnej dyspozycji Klienta.” – wylicza zalety nowego produktu Grzegorz Szymański, prezes zarządu Arval Polska. „Usługa jest prosta i elastyczna, szybka w dostawie i niekłopotliwa w rozliczeniach.” – dodaje Szymański.

 

Ponadto Arval Polska uruchomił w minionym roku nową stronę www z łatwym, intuicyjnym dostępem do potrzebnych informacji, a także z bezpośrednim dostępem do aplikacji dla Fleet Managerów (My Arval) oraz dla użytkowników (Arval Mobile+). „Inwestujemy w narzędzia mobilne ułatwiające pracę Fleet Managerów, wpisując się tym samym w trend rynkowy. Coraz więcej osób chce posiadać wszystkie niezbędne informacje w swoim smartfonie, w związku z ty chcemy wyjść naprzeciw tym oczekiwaniom. Użytkownicy naszych aut nie muszą do nas dzwonić w sprawie wymiany opon czy umówienia wizyty w warsztacie, wszystko mogą wykonać online. Fleet managerowie mają dostęp do aktualnych informacji o flocie, zamówieniach czy płatnościach. Innowacje w produktach i procesach obsługi są naszym priorytetem na 2016 r.” – komentuje prezes Szymański.

 

**) firmy zrzeszone w PZWLP

 Pobierz informację prasową

Kontakt prasowy
Informacje dla mediów:
Telefon 
+48 22 45 45 500