covid informacje

Informacje dotyczące funkcjonowania firmy Arval w czasie epidemii COVID-19

Szanowni Państwo,

W związku z epidemią koronawirusa COVID-19, pragniemy przekazać Państwu aktualne informacje na temat aktywności Arval Polska w tym szczególnym okresie i zapewnić Państwa o pełnej ciągłości działania naszych procesów biznesowych oraz o tym, że dokładamy wszelkich starań, aby otrzymali Państwo od nas i naszych partnerów obsługę na dotychczasowym poziomie.

Operacyjna działalność Arval odbywa się nieprzerwanie, pomimo wdrożenia specjalnych procedur bezpieczeństwa dla naszych pracowników, z których zdecydowana większość pracuje z domu wykorzystując narzędzia on-line. Na bieżąco monitorujemy aktywności wszystkich naszych partnerów i bezzwłocznie reagujemy na ewentualne utrudnienia związane z obsługą użytkowników naszych pojazdów.

Nasi konsultanci są do Państwa dyspozycji, by odpowiadać na wszelkie pytania, a w razie potrzeby przedstawiać rozwiązania dostosowane do wyzwań, które przed nami wszystkimi postawiła epidemia koronawirusa. Zachęcamy również do kontaktu, jeśli po Państwa stronie pojawia się potrzeba związana z pilnymi dostawami nowych pojazdów, zmianami i elastycznym dostosowaniem warunków do aktualnej sytuacji a także w sprawie zapewnienia ciągłości świadczonych usług np.: poprzez szybkie i bezproblemowe przedłużenie umów najmu kończących się w najbliższym czasie.

Na potrzeby zapytań, które dotyczyć mogą wpływu obecnej sytuacji epidemiologicznej na naszą bieżącą współpracę, przygotowaliśmy dla Państwa formularz kontaktowy dostępny poniżej.

Jednocześnie zapewniamy, że wszystkie dotychczasowe kanały komunikacji z Arval, zarówno telefoniczne jak i mailowe są nieprzerwanie do Państwa dyspozycji.

 

Z poważaniem i życząc dużo zdrowia,

Robert Antczak,

Dyrektor Generalny Arval Service Lease Polska Sp. z o.o.

Najważniejsze informacje dotyczące funkcjonowania firmy w czasie epidemii COVID-19

Wymiana opon- informacja dla kierowców

Drodzy Użytkownicy!

Informujemy, że zgodnie z komunikatem Ministerstwa Zdrowia z dnia 8 kwietnia 2020 r. możliwe jest umówienie się na relokację oraz wymianę opon w ramach umowy z Arval.

 

Przypominamy, że już teraz warto zainstalować na swoim smartfonie aplikację My Arval Mobile, za pomocą której będzie można zlecić relokację opon i umówić się na wymianę. Instrukcja logowania do aplikacji jest dostępna TUTAJ.


Wymiana opon - informacja dla właścicieli firm i Fleet Managerów

Szanowni Państwo! Informujemy, że zgodnie z komunikatem Ministerstwa Zdrowia z dnia 8 kwietnia 2020 r. możliwe jest umówienie się na relokację oraz wymianę opon w ramach umowy z Arval.

 

Przypominamy, że do aktywacji aplikacji przez użytkownika niezbędne jest przesłanie przez Państwa do Arval aktualnej listy użytkowników samochodów floty Arval, zawierającej:

· imię i nazwisko; · adres e-mail; · nr rejestracyjny samochodu; · numer telefon komórkowego.

Uprzejmie prosimy o jak najszybsze przekazanie tych danych. Zachęcamy też do skorzystania z INSTRUKCJI obsługi aplikacji. 

Z uwagi na dynamicznie zmieniajacą się sytuację, przed planowaną wizytą zalecamy kontakt telefoniczny z serwisem w celu potwierdzenia umówionego terminu.

 


Odbiory samochodów

Zapraszamy do odbioru samochodu i jednocześnie prosimy o zachowanie ostrożności i odpowiedzialne zachowania w przestrzeni publicznej.

Nie pozostajemy obojętni na wpływ epidemii koronawirusa i rozumiemy, że bieżące okoliczności są nadzwyczajne dla nas wszystkich. Prosimy o kontakt z opiekunem w Arval jeśli potrzebują Państwo więcej czasu na przygotowania do odbioru zamówionego samochodu. Jednocześnie zwracamy uwagę, że wprowadzone w kraju ograniczenia w przemieszczaniu się nie obejmują aktywności związanej z prowadzeniem działalności gospodarczej.

Informujemy również, że zgodnie z zawartą umową naliczanie opłat wynikające z kontraktu może zostać rozpoczęte, niezależnie od tego czy przygotowany dla Państwa pojazd został odebrany.

W razie pytań lub wątpliwości pozostajemy do Państwa dyspozycji.


Zmiany w realizacji wizyt serwisowych

Informujemy, że w efekcie ogłoszonego 24 marca Rozporządzenia Ministra Zdrowia, wprowadzającego w całym kraju ograniczenia w przemieszczaniu się, terminy zaplanowanych przez Państwo wizyt serwisowych dotyczące samochodów wynajmowanych przez Arval mogą ulec zmianie. Tymczasowo utrudnione może też być umówienie nowej wizyty w serwisie.

Jednocześnie zwracamy uwagę, że wciąż należy postępować zgodnie z zaleceniami producenta użytkowanego samochodu, a w przypadku dostrzeżenia usterki lub awarii pojazdu niezwłocznie skontaktować się z serwisem, a w przypadku szkody niezwłocznie skontaktować się z Arval.

Jeżeli umawiali Państwo w ostatnich dniach prace serwisowe, istnieją dwa sposoby potwierdzenia czy wizyty zostaną zrealizowane w terminie:

a.    Wizyta umówiona bezpośrednio w serwisie mechanicznym lub blacharsko-lakierniczym  – prosimy o kontakt z przedstawicielem danego serwisu, by sprawdzić, czy planowane prace odbędą się w terminie; 

b.    Usługa door to door realizowana przez Arval – proces będzie koordynowany przez Arval. W najbliższym czasie otrzymają Państwo informację czy usługa zostanie zrealizowana w terminie. 

Informujemy również, że nasi partnerzy serwisowi w trosce o bezpieczeństwo klientów oraz swoich pracowników dezynfekują pojazdy.

Mamy do czynienia z nadzwyczajnymi okolicznościami. Ze względu na obowiązujący w kraju stan epidemii część właścicieli serwisów samochodowych decyduje się na tymczasowe wstrzymanie świadczenia usług, by nie narażać klientów i pracowników na ryzyko zarażenia koronawirusem. Jest to sytuacja wyjątkowa i wymagająca od nas wszystkich wyrozumiałości.

Jednocześnie zapewniamy, że wszystkie dotychczasowe kanały komunikacji z Arval zarówno telefoniczne, jak i mailowe są nieprzerwanie do Państwa dyspozycji.

Pełną listę serwisów współpracujących z Arval znajdą Państwo w aplikacji My Arval Mobile oraz na stronie internetowej.


Jakie środki ostrożności wdrożylismy w kontekście COVID-19?

Jako część Grupy BNP Paribas ściśle przestrzegamy wytycznych Grupy i wdrażamy zalecenia odpowiednich organów na każdym rynku, na którym prowadzimy działalność. Znaczna większość członków naszego zespołu pracuje z domu w środowisku w pełni cyfrowym, a obecność w naszych budynkach ograniczamy do absolutnego minimum.  Zapewniliśmy ciągłość komunikacji za pomocą szeregu narzędzi cyfrowych.  Już dwa lata temu firma Arval wprowadziła pełny program pracy zdalnej, który w obliczu obecnej sytuacji jest naszym podstawowym rozwiązaniem. Mamy też pełne wsparcie infrastrukturalne BNP Paribas.  Nasze zespoły są w pełni gotowe do działania na rzecz klientów i partnerów, z zachowaniem troski o zdrowie.


Czy jako firma odczuliśmy jakikolwiek wpływ kryzysu związanego z COVID-19 na swoją działalność?

Uważnie monitorujemy możliwy wpływ tej sytuacji na naszą działalność, co pozwala nam błyskawicznie wprowadzać środki niezbędne do zapewnienia ciągłości obsługi klientów i partnerów. 


Które z naszych usług zostały dotknięte przez sytuację z COVID-19?

W tym specyficznym czasie wszystkie zespoły Arval są zaangażowane w świadczenie usług dla naszych klientów, przy jednoczesnym przestrzeganiu wszelkich wytycznych wydawanych przez właściwe organy państwowe. Codziennie blisko współpracujemy z naszymi partnerami i dostawcami, by jak najlepiej zrozumieć sytuację rynkową i starać się przewidywać dalszy rozwój wydarzeń. Wszystko po to, by minimalizować utrudnienia dla klientów. Wszystkie narzędzia cyfrowe i numery telefonów pozostają niezmienione, a karty paliwowe czy obsługa mandatów pozostają dostępne. Trwają wynikające z zawartych umów odbiory aut. Opóźnieniu mogą ulec terminy zaplanowanych wizyt serwisowych. Odłożony został start procesu relokacji i wymiany opon. Jeżeli jesteś kierowcą i potrzebujesz więcej informacji, prosimy o kontakt z działem obsługi kierowców. Jeżeli jesteś klientem, prosimy o kontakt z account managerem.


Czy warsztaty i zakłady wulkanizacyjne są w pełni operacyjne?

Pomoc drogowa w Polsce jest dostępna. W przypadku innych usług sytuacja jest zmienna. Ze względu na ogłoszone 24 marca Rozporządzenie Ministra Zdrowia, wprowadzające w całym kraju ograniczenia w przemieszczaniu się, sezon wymiany opon jest w tym roku opóźniony. W Arval jesteśmy gotowi do przeprowadzenia procesu relokacji i wymiany opon, jak tylko ograniczenia zostaną zniesione. Ze względu na rozporządzenie, również terminy zaplanowanych wizyt serwisowych dotyczące samochodów wynajmowanych przez Arval mogą ulec zmianie. Prosimy kierowców o przekładanie mniej istotnych napraw ich samochodów.  Wszystkie zespoły Arval są zaangażowane, by minimalizować utrudnienia dla klientów. Aby uzyskać więcej informacji, prosimy o kontakt z działem obsługi kierowców.


Czy mogę zwrócić auto?

Prosimy o kontakt z Account Managerem w kwestii zwrotu samochodu lub przedłużenia kontraktu.


Czy usługa MTR jest dostępna?

Usługa MTR (wynajem średnioterminowy) jest dostępna. Informujemy również, że samochody są poddawane dezynfekcji przed każdym wydaniem.


Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania? Napisz do nas

W trudnej sytuacji uruchomilismy dodatkowe narzędzia do obsługi Państwa zapytań związanych bezpośrednio z epidemią i jej wpływu na standardowe funkcjonowanie firmy oraz obsługę Panstwa kontraktu.Odpowiadamy w przeciągu 48h.

PYTANIA PROSIMY KIEROWAĆ PRZEZ FORMULARZ KONTAKTOWY ZAMIESZCZONY U DOŁU STRONY WYBIERAJĄC ODPOWIEDNI OBSZAR LUB POPRZEZ OPIEKUNA FIRMY.

Formularz przeznaczony jest dla Klientów wszystkich sektorów, Partnerów , Dostawców i wszystkich, którzy potrzebują informacji związanej z funkcjonowaniem naszej firmy w czasie epidemii.
Napisz do nas

DLACZEGO ARVAL?

WARTO NAM ZAUFAĆ

Arval to potęga 30-letniego doświadczenia w leasingu.

JESTEŚMY PARTNEREM

Nasz zespół ekspertów wskaże najlepsze rozwiązania.

MOŻNA NA NAS POLEGAĆ

Jesteśmy zawsze, kiedy nas potrzebujesz – wirtualnie lub osobiście.

PO PROSTU JEDŹ

Z nami proces obsługi pojazdu jest dużo łatwiejszy.