Partnerzy

partnerzy foto

Partnerzy

Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić naszym Klientom najwyższy poziom usług. Właśnie dlatego oczekujemy również jakości od dostawców, z którymi intensywnie współpracujemy.

Najczęściej zadawane pytania

Dla obecnych i przyszłych dostawców

Jak zostać dostawcą pojazdów i usług dla ARVAL?

Z chęcią zapoznamy się z ofertą Twojej firmy – osoby zainteresowane współpracą z ARVAL oraz dodatkowymi informacjami zapraszamy do wypełnienia formularza kontaktowego.


Gdzie przesłać oferty handlowe?

ARVAL pozyskuje oferty od dostawców, z którymi posiada podpisane umowy o współpracy. Jeżeli posiadasz atrakcyjną ofertę, a nie masz jeszcze  podpisanej umowy o współpracy, zapraszamy do wypełnienia formularza kontaktowego.


Na jaki czas ARVAL zawiera umowy z dostawcami?

Umowy z dostawcami są zawierane na czas nieokreślony, po okresie weryfikacji wzajemnej współpracy.


Jaki mam czas na złożenie oferty?

Termin złożenia oferty, jak i oczekiwany okres jej obowiązywania, jest zawsze określony w umowie z ARVAL.


Czy ARVAL może zrezygnować z zamówienia?

Warunki rezygnacji z zamówienia opisane są w umowie o współpracy i dotyczą np. sytuacji związanych z dużymi opóźnieniami w dostawie. Inne sytuacje rozwiązywane są zawsze na drodze negocjacji z dostawcą.


Dokąd dostarczyć zamówione samochody?

Generalną zasadą jest wydanie samochodów w salonie dealera. Od tej reguły mogą obowiązywać indywidualne wyjątki, uzgodnione z ARVAL.


Samochód uległ uszkodzeniu przed wydaniem – co zrobić?

Niezwłocznie poinformuj ARVAL – osobę obsługującą zamówienie pojazdu po stronie Działu Zakupów. Wspólnie ustalimy dalsze kroki.


Czy mogę sprzedać ubezpieczenie do samochodu ARVAL?

Nie, procesem ubezpieczeń zarządza ARVAL.


Gdzie znajdę datę dostawy samochodu?

W kilku miejscach, między innymi na potwierdzeniu zamówienia lub w mailu weryfikującym datę dostawy. Pamiętaj, że ten termin oznacza fizyczne wydanie samochodu Klientowi.


Kto wydaje auto?

Dedykowany pracownik dealera. W niektórych przypadkach, np. podczas wydania większej liczby samochodów, może być obecny pracownik ARVAL.


Czym wyróżnia się standard przygotowania auta dla ARVAL?

ARVAL w swoich standardach oczekuje przygotowania auta zgodnie z wytycznymi "Przygotowanie samochodu do wydania".


Czy mogę zamontować podkładki pod tablice rejestracyjne z logo mojego dealerstwa?

ARVAL jest właścicielem samochodu, dlatego standardowo oczekujemy montażu podkładek ARVAL pod tablice rejestracyjne.


Czy ARVAL wyposaża pojazdy w GPS?

Tak, wszystkie auta należące do ARVAL muszą mieć zamontowany GPS – ARVAL Active Link (ALL). W niektórych przypadkach auto może być dodatkowo wyposażone w urządzenia telematyczne.


Co powinien otrzymać użytkownik wraz z autem?
  • Polisę OC
  • Kartę paliwową BP (jeżeli Klient je zamówił)
  • Zestaw startowy

Ile mam czasu na przesłanie do ARVAL protokołu wydania pojazdu?

Protokół należy przesłać niezwłocznie w formie elektronicznej (wersja papierowa nie jest wymagana). Jest to niezbędne do uruchomienia procesu płatności za pojazd.



Czy przy odbiorze auta mogę zaoferować użytkownikowi zakup i montażu dodatkowych akcesoriów? Kto ponosi wówczas ich koszt?

Oczywiście, jednak jeżeli nie zostały one ujęte w zamówieniu, jest to koszt po stronie użytkownika. W przypadku gdy, montaż akcesoriów ingeruje w strukturę pojazdu, niezbędna jest zgoda ARVAL.