NOWY STANDARD WYDAŃ POJAZDÓW  DLA KLIENTÓW ARVAL

Od 1 października 2023 w Arval obowiązuje nowy standard wydań w Arval.Stworzyliśmy portal helloArval, który:

  • zapewnia cyfrową podróż Klienta i Dealera przez proces odbioru pojazdu
  • dzięki elektronicznemu protokołowi eliminuje papier i skraca czas płatności faktury
  • poprawia doświadczenia Klienta: udostępnia natychmiast PIN-y do kart paliwowych, rejestruje dane kontaktowe i prezentuje niezbędne informacje dotyczące obsługi Arval.

    hello aval qr logo hello arval

hello arval

 

 

Czego oczekujemy od naszych Partnerów?

  1. Zapoznaj się z portalem. Jest bardzo intuicyjny!

  2. Gdy Klient pojawi się w salonie, przejdź z nim podróż helloArval na Twoim urządzeniu mobilnym (smartfon, tablet) lub na smartfonie kierowcy. Bądź przewodnikiem Klienta w tej podróży.

  3. Zadbaj o rzetelność informacji wprowadzanych w helloArval: poprawność danych osobowych, kompletność protokołu odbioru itd.

  4. Potwierdź wydanie pojazdu podpisując się na protokole elektronicznym w helloArval. Protokół zostanie natychmiast przesłany drogą e-mailową do Ciebie, Klienta i do Arval. Dział Zakupów Arval błyskawicznie zajmie się zleceniem płatności za pojazd. Nie musisz już skanować protokołu i wysyłać go mailem! 

A jak to wygląda w sezonie zimowym?

NOWY STANDARD WYDAŃ przewiduje, że po założeniu u Dealera opon zimowych, opony letnie zostaną natychmiast zgłoszone do odbioru przez Dealera przez stronę https://helloarval.pl/opony. Informacja o tym, czy posiadamy w Arval zgłoszenie odbioru opon letnich wyświetli się w helloArval przy elektronicznym protokole. Zgłoszenie odbioru opon jest w nowym standardzie warunkiem płatności faktury za samochód. Pamiętaj jednak, że jeśli opony zostaną zgłoszone niezwłocznie po wymianie, płatność będzie o wiele szybsza niż dotąd!

Przewidujemy 3 scenariusze:

Pojazd odbiera docelowy użytkownik pojazdu (najczęstszy przypadek)

Po przesłaniu protokołu Kierowca będzie mógł w helloArval przesłać sobie przez SMS PIN-y do kart paliwowych. Doradź mu gdzie najbliżej zatankuje samochód i jak użyć karty i PIN-u,

Pojazd odbiera Manager Floty i podaje w helloArval dane osoby, dla której odbiera auto

Docelowy użytkownik otrzyma link do portalu na podany adres e-mail i dokończy swoją podróż (odbierze PIN-y, zapozna się z instrukcjami itd.).

Pojazd odbiera Manager Floty i nie podaje w helloArval danych docelowego użytkownika

W samochodzie umieść zawieszkę pod lusterkiem, na którym kierowca znajdzie kod QR do helloArval i przejdzie przez odpowiednie kroki na portalu (poda swoje dane, prześle sobie PIN-y, zapozna się z instrukcjami).

Najczęściej zadawane pytania

Co zrobić w przypadku, gdy po wpisaniu danych pojazdu wyświetla się błąd?

Sprawdź czy wpisałeś poprawne dane pojazdu. Jeśli tak, i błąd nadal występuje, przeprowadź wydanie na protokole papierowym Arval, który dostarczyliśmy do Dealera razem z tablicami rejestracyjnymi.

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Jak przeprowadzić wydanie wielu samochodów naraz?

helloArval obsługuje taki scenariusz. Wystarczy wybrać opcję „dodaj samochód”. Każdy pojazd weryfikuje się wtedy oddzielnie, ale protokół podpisywany będzie zbiorczo. Również w tym przypadku, nie musisz podpisywać papierowych protokołów odbioru.

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Po co kierowca ma podawać swoje dane kontaktowe?

Dzięki nim Arval udostępni kierowcy aplikacje My Arval Mobile, w której znajdzie wszystkie dokumenty samochodu, umówi się na wizytę serwisową itd. To umożliwia nam szybki i sprawny kontakt z naszym Klientem zaraz po wydaniu pojazdu!

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Czy muszę używać swojego smartfona przy wydaniu?

Tak, jeśli posiadasz służbowe urządzenie. Najbardziej profesjonalne jest użycie tabletu, ale dopuszczamy także smartfon. Jeśli nie posiadasz służbowego urządzenia, podyktuj osobie odbierającej pojazd adres portalu (helloarval.pl/hello) lub poproś o zeskanowanie kodu QR (jest na poprzedniej stronie).

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Czy Arval dopuszcza wybór dealera co formy protokołu: papierowy vs elektroniczny?

Nie. Od 1 października Arval przyjmuje wyłącznie protokół przesłany z helloArval. Wyjątkiem jest sytuacja, gdy na portalu Dealer nie odnajdzie odpowiedniego samochodu. Na wszelki wypadek przez kilka tygodni Arval będzie dostarczał wraz z tablicami tradycyjny protokół w papierze, jednak należy go traktować tylko jako awaryjny.

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Masz inne pytania lub wątpliwości dotyczące obsługi helloArval?

Skontaktuj się z pracownikiem Działu Zakupów obsługującym całą transakcję zakupu i wydania pojazdu. Dziękujemy, że jesteś z nami!

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Czy muszę drukować elektroniczny protokół i podpisywać go ręcznie?

Nie musisz drukować protokołu. Wystarczy że podpiszesz protokół na smartfonie/tablecie – za pomocą palca lub rysika, możesz również uzupełnić protokół na komputerze, podpisując go za pomocą myszki.

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

DLACZEGO ARVAL?

WARTO NAM ZAUFAĆ

Arval to potęga 30-letniego doświadczenia w leasingu.

JESTEŚMY PARTNEREM

Nasz zespół ekspertów wskaże najlepsze rozwiązania.

MOŻNA NA NAS POLEGAĆ

Jesteśmy zawsze, kiedy nas potrzebujesz – wirtualnie lub osobiście.

PO PROSTU JEDŹ

Z nami proces obsługi pojazdu jest dużo łatwiejszy.