covid informacje

Informacje dotyczące funkcjonowania firmy Arval w czasie epidemii COVID-19

Szanowni Państwo,

W związku z pandemią koronawirusa COVID-19, pragniemy przekazać Państwu aktualne informacje na temat aktywności Arval Polska w tym szczególnym okresie i zapewnić Państwa o pełnej ciągłości działania naszych procesów biznesowych oraz o tym, że dokładamy wszelkich starań, aby otrzymali Państwo od nas i naszych partnerów obsługę na dotychczasowym poziomie.

Operacyjna działalność Arval odbywa się nieprzerwanie, pomimo wdrożenia specjalnych procedur bezpieczeństwa dla naszych pracowników, którzy pracują wymiennie w biurze lub z domu, wykorzystując narzędzia on-line. Na bieżąco monitorujemy aktywności wszystkich naszych partnerów i bezzwłocznie reagujemy na ewentualne utrudnienia związane z obsługą użytkowników naszych pojazdów.

Nasi konsultanci są do Państwa dyspozycji, by odpowiadać na wszelkie pytania, a w razie potrzeby przedstawiać rozwiązania dostosowane do wyzwań, które przed nami wszystkimi postawiła pandemia koronawirusa. Zachęcamy również do kontaktu, jeśli po Państwa stronie pojawia się potrzeba związana z pilnymi dostawami nowych pojazdów, zmianami i elastycznym dostosowaniem warunków do aktualnej sytuacji a także w sprawie zapewnienia ciągłości świadczonych usług np.: poprzez szybkie i bezproblemowe przedłużenie umów najmu kończących się w najbliższym czasie.

Na potrzeby zapytań, które dotyczyć mogą wpływu obecnej sytuacji epidemiologicznej na naszą bieżącą współpracę, przygotowaliśmy dla Państwa formularz kontaktowy dostępny poniżej.

Jednocześnie zapewniamy, że wszystkie dotychczasowe kanały komunikacji z Arval, zarówno telefoniczne jak i mailowe są nieprzerwanie do Państwa dyspozycji.

 

Z poważaniem i życząc dużo zdrowia,

Robert Antczak,

Dyrektor Generalny Arval Service Lease Polska Sp. z o.o.

Najważniejsze informacje dotyczące funkcjonowania firmy w czasie epidemii COVID-19

Wymiana opon- informacja dla kierowców

Drodzy Użytkownicy!

Informujemy, że zgodnie z deklaracją Ministerstwa Zdrowia przesłaną w odpowiedzi na pismo Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego, Polskiego Związku Przemysłu Oponiarskiego i Związku Dealerów Samochodów, wizyta w serwisach w celu wymiany opon jest dozwolona – niezależnie od ograniczeń nałożonych przez rząd w wyniku drugiej fali pandemii koronawirusa. 

Przypominamy, że już teraz warto zainstalować na swoim smartfonie aplikację My Arval Mobile, za pomocą której będzie można zlecić relokację opon i umówić się na wymianę. Instrukcja logowania do aplikacji jest dostępna TUTAJ.


Wymiana opon - informacja dla właścicieli firm i Fleet Managerów

Szanowni Państwo! 

Informujemy, że zgodnie z deklaracją Ministerstwa Zdrowia przesłaną w odpowiedzi na pismo Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego, Polskiego Związku Przemysłu Oponiarskiego i Związku Dealerów Samochodów, wizyta w serwisach w celu wymiany opon jest dozwolona – niezależnie od ograniczeń nałożonych przez rząd w wyniku drugiej fali pandemii koronawirusa. 

Aby zlecić relokację opon i umówić się na wymianę, kierowcy powinni skorzystać z aplikacji My Arval Mobile.

Przypominamy, że do aktywacji aplikacji przez użytkownika niezbędne jest przesłanie przez Państwa do Arval aktualnej listy użytkowników samochodów floty Arval, zawierającej:

· imię i nazwisko; · adres e-mail; · nr rejestracyjny samochodu; · numer telefon komórkowego.

Uprzejmie prosimy o jak najszybsze przekazanie tych danych. Zachęcamy też do skorzystania z INSTRUKCJI obsługi aplikacji. 

Z uwagi na dynamicznie zmieniajacą się sytuację, przed planowaną wizytą zalecamy kontakt telefoniczny z serwisem w celu potwierdzenia umówionego terminu.

 


Odbiory samochodów

Zapraszamy do odbioru samochodu i jednocześnie prosimy o zachowanie ostrożności i odpowiedzialne zachowania w przestrzeni publicznej.

Nie pozostajemy obojętni na wpływ pandemii koronawirusa i rozumiemy, że bieżące okoliczności są nadzwyczajne dla nas wszystkich. Prosimy o kontakt z opiekunem w Arval jeśli potrzebują Państwo więcej czasu na przygotowania do odbioru zamówionego samochodu.

Informujemy również, że zgodnie z zawartą umową naliczanie opłat wynikające z kontraktu może zostać rozpoczęte, niezależnie od tego czy przygotowany dla Państwa pojazd został odebrany.

W razie pytań lub wątpliwości pozostajemy do Państwa dyspozycji.


Zmiany w realizacji wizyt serwisowych

Informujemy, że serwisy samochodowe pracują obecnie w normalnym trybie.   

Z uwagi na dynamicznie zmieniającą się sytuację, przed planowaną wizytą zalecamy kontakt telefoniczny z serwisem w celu potwierdzenia umówionego terminu.

Jednocześnie zwracamy uwagę, że wciąż należy postępować zgodnie z zaleceniami producenta użytkowanego samochodu, a w przypadku dostrzeżenia usterki lub awarii pojazdu niezwłocznie skontaktować się z serwisem, a w przypadku szkody niezwłocznie skontaktować się z Arval.

Informujemy również, że nasi partnerzy serwisowi w trosce o bezpieczeństwo klientów oraz swoich pracowników dezynfekują pojazdy.

Pełną listę serwisów współpracujących z Arval znajdą Państwo w aplikacji My Arval Mobile oraz na stronie internetowej.


Jakie środki ostrożności wdrożylismy w kontekście COVID-19?

Jako część Grupy BNP Paribas ściśle przestrzegamy wytycznych Grupy i wdrażamy zalecenia odpowiednich organów na każdym rynku, na którym prowadzimy działalność. Nasz zespół wymiennie pracuje z biura lub z domu w środowisku w pełni cyfrowym, a w naszych budynkach przestrzegamy restrykcyjnych środków bezpieczeństwa. Zapewniliśmy ciągłość komunikacji za pomocą szeregu narzędzi cyfrowych.  Już dwa lata temu firma Arval wprowadziła pełny program pracy zdalnej, który w obliczu obecnej sytuacji jest naszym podstawowym rozwiązaniem. Mamy też pełne wsparcie infrastrukturalne BNP Paribas.  Nasze zespoły są w pełni gotowe do działania na rzecz klientów i partnerów, z zachowaniem troski o zdrowie.


Czy jako firma odczuliśmy jakikolwiek wpływ kryzysu związanego z COVID-19 na swoją działalność?

Uważnie monitorujemy możliwy wpływ tej sytuacji na naszą działalność, co pozwala nam błyskawicznie wprowadzać środki niezbędne do zapewnienia ciągłości obsługi klientów i partnerów. 


Które z naszych usług zostały dotknięte przez sytuację z COVID-19?

W tym specyficznym czasie wszystkie zespoły Arval są zaangażowane w świadczenie usług dla naszych klientów, przy jednoczesnym przestrzeganiu wszelkich wytycznych wydawanych przez właściwe organy państwowe. Codziennie blisko współpracujemy z naszymi partnerami i dostawcami, by jak najlepiej zrozumieć sytuację rynkową i starać się przewidywać dalszy rozwój wydarzeń. Wszystko po to, by minimalizować utrudnienia dla klientów. Wszystkie narzędzia cyfrowe i numery telefonów pozostają niezmienione, a karty paliwowe czy obsługa mandatów pozostają dostępne. Trwają wynikające z zawartych umów odbiory aut. Jeżeli jesteś kierowcą i potrzebujesz więcej informacji, prosimy o kontakt z działem obsługi kierowców. Jeżeli jesteś klientem, prosimy o kontakt z account managerem.


Czy warsztaty i zakłady wulkanizacyjne są w pełni operacyjne?

Pomoc drogowa w Polsce jest dostępna. Także warsztaty samochodowe funkcjonują obecnie na standardowych zasadach.

Z uwagi na dynamicznie zmieniającą się sytuację, przed planowaną wizytą zalecamy kontakt telefoniczny z serwisem w celu potwierdzenia umówionego terminu.

Wszystkie zespoły Arval są zaangażowane, by minimalizować utrudnienia dla klientów. Aby uzyskać więcej informacji, prosimy o kontakt z działem obsługi kierowców.


Czy mogę zwrócić auto?

Prosimy o kontakt z Account Managerem w kwestii zwrotu samochodu lub przedłużenia kontraktu.


Czy usługa MTR jest dostępna?

Usługa MTR (wynajem średnioterminowy) jest dostępna. Informujemy również, że samochody są poddawane dezynfekcji przed każdym wydaniem.


Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania? Napisz do nas

W trudnej sytuacji uruchomiliśmy dodatkowe narzędzia do obsługi Państwa zapytań związanych bezpośrednio z epidemią i jej wpływu na standardowe funkcjonowanie firmy oraz obsługę Państwa kontraktu. Odpowiadamy w przeciągu 48 godzin.

PYTANIA PROSIMY PRZESYŁAĆ PRZEZ FORMULARZ KONTAKTOWY ZAMIESZCZONY U DOŁU STRONY, WYBIERAJĄC ODPOWIEDNI OBSZAR LUB POPRZEZ OPIEKUNA FIRMY.

Formularz przeznaczony jest dla Klientów wszystkich sektorów, Partnerów , Dostawców i wszystkich, którzy potrzebują informacji związanej z funkcjonowaniem naszej firmy w czasie epidemii.
Napisz do nas

DLACZEGO ARVAL?

WARTO NAM ZAUFAĆ

Arval to potęga 30-letniego doświadczenia w leasingu.

JESTEŚMY PARTNEREM

Nasz zespół ekspertów wskaże najlepsze rozwiązania.

MOŻNA NA NAS POLEGAĆ

Jesteśmy zawsze, kiedy nas potrzebujesz – wirtualnie lub osobiście.

PO PROSTU JEDŹ

Z nami proces obsługi pojazdu jest dużo łatwiejszy.