Home > Wyjazdy zagraniczne

Wyjazdy zagraniczne

wyjazdy zagraniczne

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

JAKI JEST CZAS OCZEKIWANIA NA DOKUMENTYOD ARVAL?

Po otrzymaniu przez Arval zapotrzebowania, dokumenty są wysyłane w ciągu 3-5 dni listem poleconym za pośrednictwem Poczty Polskiej, na wskazany w formularzu zgłoszeniowym adres.

CO ZROBIĆ W PRZYPADKU AWARII POJAZDU LUB KOLIZJI Z INNYM SAMOCHODEM BĘDĄC POZA GRANICAMI POLSKI?

Skontaktuj się z Centrum Obsługi Kierowców Arval pod nr tel. + 48 22 45 45 500 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej cok@arval.pl. Nasi konsultanci są do Twojej dyspozycji przez 24h.

KTO POKRYWA KOSZTY NAPRAWY POJAZDU ZA GRANICĄ?
Koszty pokrywane są w ramach obowiązującego ubezpieczenia AC lub gwarancji pojazdu. W przypadku braku pokrycia ubezpieczeniowego lub gwarancyjnego konsultanci Arval po zapoznaniu się z zakresem uszkodzeń, w porozumieniu z fleet managerem Twojej firmy akceptują koszty naprawy lub sprowadzają pojazd do Polski.

CZY MOGĘ ROZSZERZYĆ ZAKRES USŁUG ASSISTANCE NA TEREN KRAJÓW EUROPEJSKICH?

Tak, Arval przygotował specjalny pakiet assistance na wyjazdy krótkoterminowe. Jeśli jesteś zainteresowany rozszerzeniem swojego ubezpieczenia skontaktuj się z nami POPRZEZ PONIŻSZY FORMULARZ KONTAKTOWY.
 

Zgłoszenie zapotrzebowania na dokumenty